https://scoala2buftea.ro/wp-content/uploads/2022/03/Acord-de-parteneriat_Crucea-Rosie.pdf
https://scoala2buftea.ro/wp-content/uploads/2022/03/Acord-parteneriat-Gradinita-Panda.pdf
https://scoala2buftea.ro/wp-content/uploads/2022/03/Acord-parteneriat_-Centrul-cultural.pdf
https://scoala2buftea.ro/wp-content/uploads/2022/03/Parteneriat-POCU.pdf
https://scoala2buftea.ro/wp-content/uploads/2022/03/Proiect-de-parteneriat-Asociatia-Eeliberare.pdf
https://scoala2buftea.ro/wp-content/uploads/2022/03/Proiect-SNAC
https://scoala2buftea.ro/wp-content/uploads/2022/03/Proiect-de-partreneriat-Sc-Crevedia.pdf
https://scoala2buftea.ro/wp-content/uploads/2022/03/Proiect-Scoala-dupa-scoala.pdf
Proiecte si programe
Programe internationale la care a participat
- 3 proiecte inscrise in cadrul Programului International LeAF de educatie pentru mediul inconjurator “Sa invatam despre padure”in parteneriat cu C.C.D.G.Romania, operator mondial Norvegia (2008-2009).
- Programul “Spring Day”.
- POSDRU/91/2.2/S/64110 “Şcoli şi comunităţi în acţiune pentru prevenirea părăsirii timpurii a şcolii”
- „ Personalul didactic din sistemul de învăţământ preuniversitar și universitar de stat – promotor al învățării pe tot parcursul vieții”- POSDRU/174/1.3/S/149155
- „Povestea limbii române. Curriculum opțional și resurse educaționale pentru clasa a III-a” Contract nr.: POSDRU/153/1.1/S/141726
- Proiect POSDRU Investeste in oameni!”Dezvoltarea competentei de comunicare in limba materna a elevilor din invatamantul primar pe baza unor analize personalizate realizate cu instrumente informatice”- Editura Sigma
- POSDRU/190/1.1/S/156971/,, Validarea competenţelor cheie ale elevilor din judeţul Ilfov prin participarea la concursul judeţean ECO ALERT”– ISJ Ilfov;
Programe interne la care a participat
- Proiect national “Suflet pentru suflet” in cadrul Programului national de integrare a copiilor cu C.E.S. si disabilitati in scolile de masa, in parteneriat cu Scoala “Andrei Muresan” Deva (Hunedoara).
- Proiect national “Universul copilariei”– drepturile copilului – in parteneriat cu Scoala “Horia, Closca si Crisan” Arad (Hunedoara).
- Proiect national “ARTTTERAPIA” in cadrul Programului national de educatie pentru arta (partener).Programe interne organizate
- “Fac sport, sunt sanatos”, proiect finantat de M.Ed.C.T. (423500 lei) si Primaria Orasului Buftea (180000 lei)
Proiecte locale
Proiecte județene
Proiecte naționale
Proiecte internaționale
Proiecte European Etwinning
1.STEP BY STEP TO THE CODING WORLD
Formular de înregistrare a proiectului
2. SEPETİMDE EKMEK VAR-BREAD IN MY BASKET
Formular de înregistrare a proiectului
3.MATERYALIM (Öğrencilerin beş duyu organını işe koşmak, daha çok üç ve dört boyutlu materyal geliştirmek, web 2.0 araçlarının materyal olarak kullanımını arttirmak için MATERYALİM Projesi)
Formular de înregistrare a proiectului
4.BENIM HIKAYEM BENIM DEĞERLERIM- MY STORY MY VALUES
Formular de înregistrare a proiectului
,, IMPREUNĂ PENTRU O ȘCOALĂ MAI FRUMOASĂ,, desfășurat în cadrul Târgului de toamnă,, 2019.
PROIECT ,, IMPREUNA PENTRU O SCOALA MAI FRUMOASA,,
PROIECT CU FINANTARE EXTRABUGETARA,, IMPREUNA PENTRU O SCOALA MAI BUNA,,
Proiect cu finanțare extrabugetară,, IMPREUNĂ PENTRU O ȘCOALĂ MAI FRUMOASĂ,, desfășurat în cadrul Târgului de toamnă,, 2019.
PROIECT ,, IMPREUNA PENTRU O SCOALA MAI FRUMOASA,,
PROIECT CU FINANTARE EXTRABUGETARA,, IMPREUNA PENTRU O SCOALA MAI BUNA,,
Proiect educational,, Inițiativa Globală pentru Tineri Youthmax
Workshop de Team Bulding- Coach teacher Constantin Puie
Iniţiativa Globală pentru Tineret este o mişcare internaţională care constă în sute de evenimente comunitare gratuite cu subiecte variate, cum ar fi dezvoltarea leadershipului, anti-abuz, stima de sine şi altele pentru a ajuta tinerii din comunităţile din jurul lumii să se dezvolte.
În timpul săptămânii Inițiativei Globale pentru Tineri, membrii certificați din John Maxwell Team vor găzdui evenimente locale sub denumirea Inițiativa Globală pentru Tineri . Tinerii care vor participa la aceste evenimente vor fi formați, inspirați și împuterniciți să aibă o imagine pozitivă de sine, să se respecte pe ei înșiși și pe ceilalți, să fie influențe pozitive și vor învăța că eșecurile pot conduce la succes.
Proiectul DADAR ,,Educație prin dezbateri,, Proiectul DADAR
Scopul proiectului constă în combaterea discriminării de gen şi creşterea gradului de conştientizare în legătura cu prevenirea sarcinilor nedorite în rândul elevilor din ciclul gimnazial din judeţul Argeş, Ilfov prin participarea la dezbateri publice. Activităţile contribuie la creşterea calităţii procesului educational din judeţ, la dezvoltarea abilitaţilor de comunicare, relaţionare si socializare, la promovarea respectului diversităţii şi la creşterea gradului de conştientizare în ceea ce priveşte educaţia sexuală a elevilor din ciclul gimnazial.
Obiectivul general al proiectului constă în combaterea discriminării de gen şi creşterea gradului de conştientizare în legătură cu prevenirea sarcinilor nedorite în rândul elevilor din ciclul gimnazial din judeţul Argeş și Ilfov prin participarea la dezbateri publice.
OS1. Creşterea nivelului competentelor non-formale și a capacităţii de a selecta şi de a lua decizii într-o limită de timp, a capacităţii de autoevaluare a elevilor din ciclul gimnazial – prin A1si A4
OS2. Creşterea gradului de informare şi instruire a elevilor, a cadrelor didactice si a părinţilor in ceea ce priveşte combaterea discriminării pe baza de gen – prin A1, A2, A3 şi A4
OS3. Creşterea gradului de conştientizare şi informare în ceea ce priveşte educaţia sexuală a elevilor din ciclul gimnazial din judeţul Argeş , Ilfov şi a părinţilor/tutorilor acestora – prin A1 şi A3
În cadrul activităţilor vor fi promovate interacţiunea şi schimbul de experienţă între elevii de diferite vârste, genuri şi etnii.
Activități desfășurate:
– Lupta împotriva discriminării de gen
– Prevenirea sarcinilor nedorite
– Implicarea copiilor şi tinerilor în dezbateri publice
Proiectul se adresează unui număr cât mai mare de persoane și in special celor dintre care 196 de elevi ai învăţământului gimnazial din judeţul Argeş și Ilfov înmatriculaţi in cadrul a 5 unităţi şcolare, 196 părinți şi tutori ai acestor elevi şi 30 de cadre didactice unităţile şcolare. Copiii se află în grupuri vulnerabile, fiind în unul dintre riscurile enumerate în continuare sau în mai multe, dintre următoarele: risc de sărăcie / de etnie romă / având părinți cu nivel scăzut de educaţie / fac parte din familii ce trăiesc doar din beneficii sociale / au părinti plecaţi la muncă în străinătate.
Beneficiarii indirecţi ai proiectului sunt autorităţile locale din judeţul Argeş,Ilfov
Activităţile proiectului contribuie la combaterea discriminării de gen şi creşterea gradului de conştientizare în legătură cu prevenirea sarcinilor nedorite în rândul elevilor de gimnaziu din judeţul Argeş. Activităţile urmează o succesiune logică, pornind de la formarea cadrelor didactice si continuând cu activităţi de conştientizare şi învăţare pentru elevi, alături de părinţii şi tutorii acestora. Astfel, nu numai ca toţi elevii participă în comun la acţiunile organizate, dar sunt implicaţi şi profesorii copiilor, alături de părinții şi tutorii lor.
Şcolile implicate în proiect sunt următoarele:
Școala Gimnazială Nr.2 Buftea, Ilfov
Şcoala Gimnazială „Virgil Calotescu“ Bascov;
Şcoala Gimnaziala „Tudor Vladimirescu“ Piteşti;
Şcoala gimnaziala „Traian“ Piteşti
Şcoala gimnaziala „Matei Basarab“ Piteşti
https://live.etwinning.net/projects/project/174064
Proiect European Etwinning
Seven art on my ten fingers,On parmağımda yedi sanat
- Înscris pe
certificat etwinning1
certificat etwinning 2
certificat etwinning 3
Despre proiect
Art is a way of expressing oneself.Art enables man to interact with his environment, to be more sensitive to what is happening around him, to think freely and to express himself freely.Art beautifies life, adds value to man and his environment. It gives people and communities a different perspective.
The project is to recognize the art works of art in our country and in the world and to learn them through various educational programs using web 2 tools.
Obiective- To gain aesthetic precision and to inform about Visual values,The aim of this course is to develop the students ‘ mental ,perceptive abilities through visual education, to create a creative thinking structure,to create behaviours for questioning,criticizing and evaluating the Visual environment in order to have value judgments, to make them become individuals with personality, who can see,perceive, think and make some judgments.
Procedura de lucru- September: Creation of project logo and poster and student teams,School and class, meeting of partners,Creation of project dashboards,Art education presentation to parents
October: Painting and sculpture art branch studies,Paintings related to famous paintings,Learning a famous sculptor,Creation of sculpture products,Quiver
November: Studies on the branch of music art,Making studies on music,Learning of a famous musician, Jigsaw
December: Studies on the art branch,Works on the art of building,Voki
January: Studies in the field of cinema art, Works on cinema, Learning a famous screenwriter,Learning apps
February: Studies on the branch of literature,Studies on literature,Learning of a famous literati,Safer Internet day work
March: Studies in the field of theater art,Studies on theater,Learning of a famous theater,Flashcart (cram)
April: Studies on the art of dance,Performing dance studiesLearning of a famous dancer
May: Etwinning Day Celebrations,Plickers reviews
June: Closing events
Rezultate preconizate- Students discover multiple perspectives.Art introduces children to world cultures.Learning difficulties achieve success in art.Art creates trust and community.Schools with various differences can manage arts as a community.
Proiect European ETWINNING
Benim Hikayem Benim Değerlerim- My Story My Values
Despre proiect- Childhood is very important from a mental point of view.Children in pre-school and primary school life of the fastest learning takes place during the phase.The child is quick to get the information given at this stage.Activities that give him the opportunity to use his mental skills rather than giving him information at a young age will contribute to any developmental area of the child.From this,it wi.
Obiective
ENG:
1.To ensure that Turkic language is accurate and beautiful,
2.Improve imagination and thinking skills,
3.To develop responsibility, self-confidence, self-expression skills
4.To ensure that children spend quality time with their families
5.To ensure patriotism, love, respect, cooperation, friendship, equality, sensitivity it is targeted.
Teme- Artă, Discipline preşcolare, Discipline învăţământ primar, Educaţie fizică, Etică, Studii europene, Teatru
Categoria de vârstă- De la 4 la 11
Proiect European Etwinning
proiect etwinning
certificat Etwinnind Dancing & singing everywhere
Despre proiect
This project seeks to share different types of traditional dances and songs from different countries around Europe in order to learn other cultures through their artistic forms. Learners will develop their understanding of music from different parts of the world, through an active involvement in listening and performing.
“Dancing&Singing Everywhere!” involves several tasks such as: creating a mural, singing and performing a traditional dance. Cooperative work, communication among schools, active learning and use of new technologies have a relevant role in the project.
The plan lasts 5 months from January to May and implicates 5-6 year-old pupils. English is the working language and the subjects covered are Music, Arts, Physical Education and English.
I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
OBIECTIVE
– Active learning: students will learn by doing and being active. Activities carried out in this project demand creativity and require initiative in order to be successful in this project.
– Meaningful learning: learners will show part of their traditions, with which they are familiarized, and will be in contact with other students from other countries in order to learn different dances.
– Cooperative learning: students will learn in groups and cooperation will be completely necessary in every task.
– Cultural Awareness: students will learn and perform dances from other countries and will empathise with other children. In this way, our students will develop some values like: admiration, respect and tolerance.
– Communication: learners will must use English as the working language and will improve writing, reading, speaking and listening. It is essential to make children realize about the importance of learning languages apart from the mother tongue.
PROCEDURĂ DE LUCRU
Three schools will collaborate in the plan. After having established contact by means of the eTwinning forum:
– Mirela Manea. Scoala Gimnaziala (Buftea, Romania).
– Agnė Dovalgaitė-Trumpelė. Šiaulių lopšelis-darželis “Pupų pėdas” (Šiauliai, Lithuania).
– Juan Pablo Martínez. Colegio Madre María Rosa Molas (Zaragoza, Spain).
They are equally responsible of conducting the project and coordinating their school so as everything runs smoothly.
These are the tasks that will be carried out and the approximate dates.
1. Greeting video (January)
2. Murals (February)
3. Songs (Mars)
4. Dances (April)
5. Assessment (May)
Students will form heterogeneous and cooperative groups in order to participate actively, get better results and develop social competencies.
REZULTATE PRECONIZATE
The aim of the project is to share experiences from different countries working together to show our traditional culture through TwinSpace. Diffusion in the social networks will be fundamental to display how students and teachers cooperate to spread culture, tolerance and friendship. Pictures and videos will be uploaded in the process to keep the educational community informed.
Categoria de vârstă-De la 5 la 8
TemeArtă, Discipline învăţământ primar, Educaţie fizică, Limbi străine, Muzică
PROIECTE REGIONALE APROBATE CAER- MAGIA CULORILOR. TRADITII SI SARBATORI POPULARE LA ROMANI. SA INTINDEM O MANA